
- Este evento ha pasado.
Sobre el evento
Més que paraules
Taller de narració oral amb la rapsoda Alba Mascarella
Divendres 11 de novembre a les 18:00h
Per apuntar-se a la trobada, envia un correu electrònic a naturallibres@gmail.com o un WhatsApp al 626534710
«No podia contar històries com ho feia Andreu. No formava part d’una comunitat tancada i autosuficient que en el fet de contar-se a si mateixa trobava el mitjà de comunicació i de memòria que la ciutat havia elaborat per a la gent però sense la gent —la literatura i els diaris, el cine i la ràdio, la tele—; el poble per ell ja no era la idea del món de les històries orals, reals, que sa mare seguia contant…»
TRÍPTIC DE LA TERRA, MERCÈ IBARZ
En quin moment vam deixar de llegir en veu alta? Potser tot va massa ràpid ara… Potser no hi ha temps per reunir-nos a contar històries els uns als altres… Potser hem oblidat com fer màgia amb la veu per donar vida a les paraules. Divendres 11 de novembre a les 18:00h recuperarem l’art de l’oralitat a NaturaLlibres, en un taller de narració oral impartit per la rapsoda Alba Mascarella.
Treballarem exercicis vocals i corporals, de dicció, prosòdia i interpretació; coneixerem eines i tècniques essencials per abordar un escrit literari, construirem veus de personatges i practicarem amb una selecció de textos de suspens escrits per Edgar Allan Poe i Daphne du Murier. És a dir, aprendrem com llegir relats per a ser escoltats, per a crear intriga i per a emocionar.
Una activitat aparentment simple però que, segons la neurociència i la psicologia, aporta nombrosos beneficis: millora la memòria, les capacitats intel·lectuals i també les afectives, redueix l’estrès, la soledat i referma els vincles familiars i socials.
- Duració del taller: 2 hores
- Preu d’inscripció: 25€
- Mínim/Màxim de participants: 8-20 persones
ALBA MASCARELLA és rapsoda i narradora. Treballa amb la veu, la dicció, la prosòdia i la interpretació. Centrada en la bellesa dels gèneres literaris de la poesia, la prosa poètica i els contes, i amb una mirada des de la igualtat i la diversitat, imparteix tallers per aprendre a trobar la pròpia veu des de l’art de l’expressió oral utilitzant el cos i el món emocional que s’hi amaga. www.albamascarella.com