• 0 artículos - 0.00
      • No hay productos en el carrito

    29 enero

    Trobades NL. Vall Ferrera llegeix: Lectura i intercanvi de llibres usats a l’ermita de Sant Quirc

    Cargando Eventos
    • Este evento ha pasado.

    Sobre el evento

    C/ Roda 4, Casa Xurret
    Alins,Lleida25574España
    29 enero, 2023
    12:00 - 13:00

    Vall Ferrera llegeix

    Inauguració d’un punt d’intercanvi de llibres usats a l’ermita de Sant Quirc

    Amb les escriptores Maria Barbal, Josep Calvet, Raquel Piccolo, Montse Milan, Federica Ravera… I tots els lectors que vingueu!

    Diumenge 29 de gener a les 12:00h

    Per apuntar-se a la trobada, envia un correu electrònic a naturallibres@gmail.com o un WhatsApp al 626534710

     

    «Hay quienes no pueden imaginar un mundo sin pájaros; hay quienes no pueden imaginar un mundo sin agua; en lo que a mí se refiere, soy incapaz de imaginar un mundo sin libros.» JORGE LUIS BORGES

     

    Així com els lectors necessitem llibres on arrecerar-nos, molts llibres necessiten recer i lectors que els acullin.  Llocs com l’ermita de Sant Quirc, a Alins, on diumenge 29 de gener a les 12:00h inaugurarem el primer punt de lectura i intercanvi de llibres usats de la Vall Ferrera.

    Ho farem amb Maria Barbal, que ens parlarà de la seva darrera novel·la Al llac i que recitarà fragments de la seva obra juntament a altres escriptors estimats i arrelats al Pallars, com Josep Calvet, Raquel PiccoloMontse Milan, Federica Ravera…, en una trobada on tots els lectors esteu invitats a llegir passatges dels vostres llibres preferits i a deixar exemplars que ja no vulgueu o pugueu guardar a casa.

    Per començar, l’ermita de Sant Quirc s’omplirà d’una cinquantena de títols donats per l’Associació Cultural Llibre Viu de Mataró, sent la primera pedra d’una xarxa que té com a objectiu facilitar l’accés i el bescanvi de llibres en diferents punts de la vall, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alins i de NaturaLlibres.

    Us animem a fer ús d’aquest espai i a compartir la vostra experiència lectora amb @VallFerreraLlegeix a les xarxes socials (Twitter i Instagram).

    «M’encanten aquests llibres de segona mà que s’obren per
    aquella pàgina que el propietari anterior llegia més sovint…»
    HÉLÈNE HANFF, 84 Charing Cross Road

     

    Si encara no teniu el llibre Al llac de la Maria Barbal, podeu reservar el vostre exemplar o comprar-lo directament a la web de NaturaLlibres per a que l’autora us el signi.

     

    Compartir: